Byron Bay, Brisbane, Hervey Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hinke P. - WaarBenJij.nu Byron Bay, Brisbane, Hervey Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hinke P. - WaarBenJij.nu

Byron Bay, Brisbane, Hervey Bay

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hinke

27 Februari 2010 | Australië, Sydney

De surflessen in Byron waren super! 't was wel vrij moeilijk om in de juiste positie op het surfboard te gaan staan, maar ik stond in ieder geval elke keer wel een paar seconden op het surfboard:-)

Vorige week zaterdagavond ben ik in Brisbane aangekomen. Ik had 1 dag om Brisbane te ontdekken, dus heb ik maar een sightseeing bus geboekt die me alle highlights van Brisbane heeft laten zien. Ik was erg onder de indruk van de Botanic gardens; prachtig! ze hadden in deze gardens o.a. een aparte ruimte voor de Bonsai boompjes. Ik heb heel veel foto's voor je genomen Michel!

Zondag ben ik Hervey Bay aangekomen en heb ik voor de maandag een dolphincruise op advies van Robin geboekt. Was super! Bedankt Robin! Ik heb ook nog eens een fixe korting gekregen :-) dankzij jou! Peter heeft me opgehaald van het hostel en ook weer teruggebracht. We hebben helaas niet zo heel veel dolfijnen kunnen zien, maar het was heerlijk om met een klein gezelschap (eindelijk eens een keer geen backpackers!) op het water te zijn.

Afgelopen donderdag en vrijdag ben ik op Fraser Island geweest met de Fraser Explorer. We hebben o.a. Lake Mckenzie en lake Wabby gezien. De eerste dag mochten we in Lake McKenzie zwemmen, maar dit was geen succes. Toen we daar aankwamen heeft het constant geregend en goed ook!

Ook hebben we Eli creek, Wangoolba creek en Maheno's shipwreck gezien.
En helaas hebben we totaal maar drie dingo's gezien! en niet eens van dichtbij, maar uit het raampje van de bus...

Om ons reisje af te sluiten hebben we gister nog met een aantal mensen afgesproken om een borreltje te drinken. Dit was wel gezellig.

Ik moet helaas weer wat andere dingen doen, ik schrijf later even verder.

Groetjes!


  • 27 Februari 2010 - 08:00

    Robin:

    Hee Hinke!

    Wat ongelofelijk leuk om te lezen!! Vooral van die korting :P Ook al waren er niet veel dolfijnen, je hebt ze gezien (waarschijnlijk dezelfde als ik toen ;))
    En balen dat het regenachtig was op Fraser Island maar ik hoop dat je alsnog gezwommen hebt??? Weer of geen weer....tis de kans van je leven natuurlijk.

    Nog heel veel plezier! Hervey Bay is een leuke plek om even te vertoeven ;)

  • 27 Februari 2010 - 09:01

    Johan:

    ach het is hier ,althans nu, even droog. voor de rest is natuurlijk daar alles beter. Wel leuk om dit allemaal te volgen en goed van je dat je ons een beetje op de hoogte houd. Hoor natuurlijk ook wel eens wat van skoanmem. Heb je weer een beetje een gewone gezonde kleur ?

  • 27 Februari 2010 - 10:24

    Frans En Houkje:

    He Hinke,

    Leuk weer even wat van je te horen. Dus op de plank gestaan, stoer, moet je mij ook maar leren als je terug bent. En leuk dat je met dolfijnen hebt gezwommen, ik ben nu al weer benieuwd naar je volgende verslag.

    groetjes Frans en Houkje

  • 27 Februari 2010 - 19:42

    Jennifer:

    Hey meid,
    Wat super dat je het zo naar je zin hebt!!
    Lekker genieten!!

    Liefs Jennifer

  • 01 Maart 2010 - 13:55

    Hinke:

    He meid,
    Wat goed om te zien dat je veel meemaakt daar. Volgens mij heb je het er reuze naar je zin.
    Je vind veel dingen uit zeg.

    Veel plezier en genietse en we horen snel weer.Groetjes Hinke

  • 01 Maart 2010 - 18:43

    Robin:

    Hee Hinke nog een tip: probeer een keer het Ginger Beer uit. Is geen bier met alcohol, gewoon soort frisdrank. Heel lekker!

  • 02 Maart 2010 - 11:49

    Jantine:

    Hé Hinke!!
    Leuk hoor om je belevenissen steeds weer te lezen! Je hebt het goed naar je zin zo te lezen :-)
    Fraser Island is moooooi he?! Vooral ook Lake mc Kenzie..
    Have fun en geniet van al het moois wat je nog tegen gaat komen :-)
    Groetjes, Jantine

  • 05 Maart 2010 - 21:45

    Willie:

    he Hinke,

    wat maak jij allemaal geweldige en spannende dingen mee in australie. ik lees dat jij je daar ontzettend goed vermaakt. ik verheug me nu alweer op je volgende verslag.

    lekker blijven genieten,

    groetjes Willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hinke

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 26243

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 10 Februari 2016

Working Holiday visa Canada

10 Augustus 2014 - 05 September 2014

Droomreis door Canada

02 Februari 2010 - 30 April 2010

Mijn backpackavontuur

08 Mei 2005 - 09 Juli 2005

Stage in Londen

Landen bezocht: