Christchurch, Kaikoura, Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Hinke P. - WaarBenJij.nu Christchurch, Kaikoura, Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Hinke P. - WaarBenJij.nu

Christchurch, Kaikoura, Picton

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hinke

01 April 2010 | Nieuw Zeeland, Picton

Ik wil jullie eerst even bedanken voor alle leuke en lieve reacties!! Dat doet me heel goed :-) Ook van een aantal mensen die ik tijden niet heb gezien en heb gesproken en die m'n weblog via via hebben ontvangen :-) erg leuk!

M'n laatste dagen in Melbourne heb ik niet zo veel gedaan. Ik ben in Melbourne naar St. Kilda geweest; het strand van Melbourne. Vond het niet zo heel erg bijzonder, maar er was wel een leuk straatje met allemaal gezellige restaurantjes en winkeltjes.

Vorige week woensdagavond ben ik dan in Christchurch aangekomen. Christchurch is een leuke stad. Gelukkig niet zo groot als Sydney en Melbourne.

Afgelopen vrijdag ben ik naar Akaroa geweest! De weg er naar toe was al geweldig WAUW!! Dit is echt een gezellig dorpje! en MOOI! Ik zal binnenkort even een paar foto's plaatsen.

Verder ben ik zaterdag nog met Martine naar Riccarton Bush geweest en zijn we 's avonds uit eten geweest.

Maandagochtend ben ik richting Kaikoura vertrokken. Leuk plaatsje en ik heb er met dolfijnen gezwommen!!:-) We zijn met een boot de oceaan op gegaan. Het was best wel eng, want de oceaan was vrij ruig. En het water was ijs - en ijskoud! Ik had echt even tijd nodig om er aan te wennen. Later ging 't beter, maar nog steeds vond ik het best eng. Maar ik heb wel heel veel dolfijnen gezien!! Weer een droom die uitgekomen is... we mochten ze alleen niet aanraken, maar daar waren ze ook veel te snel voor!

Gister ben ik in Picton aangekomen. Vanuit hier vetrekken de boten naar het Noordereiland, maar dat ga ik niet doen. Verder is er in Picton niet zo veel te beleven. Ik ga vandaag verder naar Marahau bij het Abel Tasman Park en vervolgens ga ik verder een rondje zuidereiland doen. Eigenlijk op dezelfde manier als van Sydney naar Cairns. Ik heb een buspas bij een busmaatschappij (Stray) geboekt en hier kan je ook weer net zo vaak op - en afstappen als je wilt.






  • 01 April 2010 - 14:24

    Frans En Houkje:

    He Hinke,

    Leuk weer even wat van je te horen, maak mooie foto's voor me ik ben wel benieuwd wat er allemaal zo mooi is. En leuk voor je dat je met dolfijnen hebt gezwommen. Nog een paar weken en dan ben je al weer thuis, daar ben ik wel blij om mis je wel.

    Liefs Frans en Houkje

  • 01 April 2010 - 17:21

    Jennifer:

    Hey Hinke,
    Fijn dat je het nog zo naar je zin hebt en dat je met dolfijnen gezwommen hebt, wow!! Echt te gek.
    Nog veel plezier daar. Nog 18 dagen zie ik staan, wat vliegt de tijd!!

  • 01 April 2010 - 17:42

    Lucy:

    Heej frommes,

    Wot in hearlike tiid, jaloersssss. En dan de ferhalen fan dy, leukleuk. En fansels kinst net alles opskriuwe wot ast belibbest, maar krij sa in leuke impressie. En dan....time flies.... noch mar efkes lekker geniete, noch wot reisigje en foaral foto's meitsje!!! Take care, groetsss, tutu

  • 02 April 2010 - 10:57

    Arjen:

    Hey Hinke, je vermaakt je geweldig daar aan de andere kant van de wereld. Ben wel een beetje jaloers. Ik wil er weer heen!!!!
    Geniet er nog veel van daar.

    Groetjes Arjen

  • 03 April 2010 - 09:02

    Gringa:

    Hej wereldreiziger!

    Leuk om te volgen wat je allemaal doet en wat gaaf dat je met dolfijnen hebt gezwommen..

    Geniet van je laatste weekjes...

    liefs Gringa

  • 03 April 2010 - 12:43

    Sjoerdtje:

    hoi hinke, wat fijn om te lezen dat het je goed gaat.dolfijnen zijn inderdaad een hele gave ervaring vooral in hun natuuurlijke leef omgeving,zou nooit anders mogen.mark is gister even geweest was gezellig. met mij gaat het weer iets beter. hoop snel iets van je te horen. dikke knuf.

  • 05 April 2010 - 15:53

    Wybertha En Co:

    Hoi Hinke,
    Geniet nog maar lekker, wat gaat de tijd toch snel. Nog veel plezier!

  • 06 April 2010 - 10:02

    Agnes Mulder:

    hoi hinke, als lezer reis je een beetje met je mee..... leuk is dat...geniet nog maar heel veel van nieuw zeeland. en gelukkig heb je een goede reden gevonden om nogmaals terug te willen!!! zo hou je het spannend.....

    tot de volgende keer.
    groet Agnes.

  • 06 April 2010 - 10:27

    Maria:

    Hoi Hinke, neem je op de terugweg een Koala voor me mee? geniet nog even van Nieuw Zeeland, klinkt super allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hinke

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 26239

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 10 Februari 2016

Working Holiday visa Canada

10 Augustus 2014 - 05 September 2014

Droomreis door Canada

02 Februari 2010 - 30 April 2010

Mijn backpackavontuur

08 Mei 2005 - 09 Juli 2005

Stage in Londen

Landen bezocht: