een stukje verder - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Hinke P. - WaarBenJij.nu een stukje verder - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Hinke P. - WaarBenJij.nu

een stukje verder

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hinke

11 Februari 2010 | Australië, Port Macquarie

Ik ben dinsdag samen met het meisje uit Noorwegen ('t was Noorwegen i.p.v. Zweden)in Newcastle aangekomen en ben vandaag alleen verder gereisd naar Port Macquarie.

Zaterdag ben ik met Kari (Noorwegen) naar de Operah House geweest (we hebben geen Operah gezien hoor) en natuurlijk de Harbour Bridge gezien. Het heeft helaas die hele dag geregend, dus de foto's die ik heb gemaakt zijn niet zo mooi geworden als ik had gedacht...

Zondag zijn we naar het Wildlifepark geweest met o.a. spinnen en slangen.... waaronder de meest gevaarlijke spin ter wereld!! De meesten zijn niet eens zo groot, dus je kan je bijna niet voorstellen dat ze zo gevaarlijk zijn. Maar er waren natuurlijk ook hele lieve beestjes, zoals de koala's! Ze schijnen echt heel veel slaap nodig te hebben.

Maandag ben ik naar de Blue Mountains geweest. Echt super! Het weer zat weer niet echt mee, maar ondanks dat vond ik het wel prachtig om te zien. Dit is waar ik voor gekomen ben!! o.a. veel watervallen. Prachtig! Door de mist hebben we helaas de Three Sisters niet kunnen zien, maar die mist had ook wel weer wat.

Het was gisteren voor het eerst mooi weer sinds ik in Australie ben. Het heeft eigenlijk alleen maar geregend toen ik in Sydney was. We hebben gister 4 uurtjes op 't strand gelegen. Ik dacht ik me goed had ingesmeerd, maar ben echt goed verbrand. Hoorde later dat je minimaal 1x per uur in moet smeren...

Ik zag net dat je hier op het strand op kamelen kunt rijden. Lijkt me op zich wel leuk, maar wel pijnlijk, omdat ik zo verbrand ben. Misschien kan ik het later nog ergens anders doen...

Nu is het verhaal wel weer lang genoeg, dacht ik zo.

Oant letter!




  • 11 Februari 2010 - 11:35

    Robin:

    Hinke!

    Oh ik weet hoe rood je je voelt, pijnlijk hè? Zeker kamelen rijden, is erg leuk om mee te maken ;)

    Jammer dat het weer tegen zit, maar de herinneringen blijven mooi, dan maar wat minder goede foto's (gewoon genoeg folders meenemen, kun je daar de plaatjes uithalen voor in je album straks ;))

    Groetjes!

  • 11 Februari 2010 - 12:10

    Sjoerdtje:

    hoi hinke,leuke berichten, buiten je verbrand zijn natuurlijk.
    wat ben je de komende dagen van plan of heb je niet omlijnde plannen. je zal wel denken daar heb je ze weer, maar hoe is het eten daar eigenlijk? proeft het buitenlands eten daar hetzelfde als bij ons?
    verder weinig nieuws ja het sneeuwd hier weer maar dat is ookal geen nieuws. tot later.

  • 11 Februari 2010 - 13:47

    Frans En Houkje:

    He Hinke,

    Leuk weer even wat van je te horen, en wat heb je al veel dingen gedaan zeg, klinkt allemaal super leuk. Wel minder dat je al verbrand bent maar dat gaat vast snel over. Hier ligt voor de verandering weer sneeuw, dus heb nog niet geschaatst. liefs

  • 11 Februari 2010 - 14:31

    Geertje:

    Hoi Hinke,

    Ik heb net jou verslag gelezen, leuk!!!!1
    Ik wens jou voor de komende tijd, veel plezier. groetjes vanuit een besneeuwd witmarsum


  • 11 Februari 2010 - 15:53

    Jantine:

    Hey Hinke!

    Leuk om te lezen hoe 't met je gaat! Beetje opstartprobleempjes.. :-( Heb je je spullen wel weer terug?
    Lekker op ontdekkingstocht door Sydney e.o. Super!!
    Maak er een geweldige tijd van en ik kom snel weer je verhalen lezen! :-)

    Groetjes!

  • 12 Februari 2010 - 09:56

    Ale&Willy+Kids:

    lieve Hinke,
    wat leuk dat we je op deze manier kunnen volgen.Je doet wel heel veel indrukken op zo te lezen.Geniet er van en ik duim voor mooi weer...maar wel goed insmeren hoor.lieve groetjes ût Wuns en tot horens.
    Willy e/d rest

  • 12 Februari 2010 - 10:05

    Arjen:

    Hey Hinke, dit is zeker mooi om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt. En die warmte daar. Heerlijk, hadden we dat hier maar in NL.

    Nog veel plezier daar en geniet ervan.

    Groetjes

  • 14 Februari 2010 - 16:33

    Rouke, Sijke, Remco:

    Hallo Hinke, Wat heb je in een paar dagen al veel beleefd. Geniet ervan. Het is heel leuk om zo een beetje mee te reizen groetjes uit Wolsum

  • 15 Februari 2010 - 15:11

    P+T. Rozenga:

    Geniet er van Hinke.
    Volgen je reis en beleven het zelf nog eens op deze manier.

    Groeten uit Harlingen

  • 15 Februari 2010 - 20:46

    Dorien:

    Hé Hinke,

    wat hast al wat meimakke op dyn reis! Super hear, hooplik sit it waar dy de kommene tiid wat mear mei. Hiest ek lêst fan in jetlag? Genietsje hear, it wurdt fêst in reis om nea wer te ferjitten! Folle plesier dêr enne....ik bliuw dy folgjen, groetnis Dorien

  • 26 Februari 2010 - 13:13

    Beppe & Beppe:

    hoi hinke,:)

    we zijn vandaag op verjaardag bij marrit, en we hebben stampot boerenkool gegeten, heeerlijk! ik heb je kaart ontvangen, leuk! later heeft mark nog een prachtig bloemstuk ontvangen, tige tank!
    geniet maar van je reis,en wees voorzichtig.En we zien naar je thuiskomst uit.

    Groetjes de 2 b's
    (beppe H, Beppe J)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hinke

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 26244

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 10 Februari 2016

Working Holiday visa Canada

10 Augustus 2014 - 05 September 2014

Droomreis door Canada

02 Februari 2010 - 30 April 2010

Mijn backpackavontuur

08 Mei 2005 - 09 Juli 2005

Stage in Londen

Landen bezocht: