Nog 36 dagen.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Hinke P. - WaarBenJij.nu Nog 36 dagen.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Hinke P. - WaarBenJij.nu

Nog 36 dagen....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hinke

28 December 2009 | Nederland, Nederland

Eindelijk heb ik dan een tijdje terug mijn reis naar Australië en Nieuw-Zeeland geboekt!

Sinds ik teruggekomen ben van mijn stage in Londen (2005) wil ik dit al!en nu gaat het dan ook écht gebeuren!!

Het begint nu een beetje te kriebelen en vind het nu ook wel eng worden, vooral omdat ik in mijn eentje ga. Daarom heb ik mijn reis via een reisorganisatie geboekt (Travel Active), zodat ik toch niet het gevoel heb dat ik er helemaal alleen voor sta. Aan de andere kant is het wel fijn omdat ik met niemand rekening hoeft te houden. Maar wie weet wat er op mijn pad komt...Er zijn genoeg backpackers in Australië, dus ik ga vast leuke mensen ontmoeten!

Mijn reis begint in Sydney, daar blijf ik vijf dagen en vervolgens ga ik de oostkust langs, richting Caïrns en zie ik wel hoe ver ik kom. Vanuit daar neem ik ergens een binnenlandse vlucht richting Melbourne en ga ik een stukje de Great Ocean road op.

Op 24 maart vertrek ik naar Christchurch in Nieuw-Zeeland en reis ik richting het noordereiland, waar ik uiteindelijk eindig in Auckland.

Reacties op mijn reisverhalen zijn natuurlijk van harte welkom!

  • 28 December 2009 - 19:51

    Jakob:

    leuk ga je volgen

  • 28 December 2009 - 19:55

    Johan:

    Zou je net mailen of de reacties (zoals deze) rechtstreeks te zien zouden zijn. Wel jakob geeft het antwoord. Even aan denken. Maar ook ik ga je volgen. Ik mis ja nu al.

  • 28 December 2009 - 20:41

    Ale&Willy+Kids:

    Hoi Hinke !
    Wij gaan je zeker weten volgen.
    Veel plezier alvast.
    Groetjes
    fam. de Boer

  • 28 December 2009 - 21:38

    Hans:

    Gaaf Man!!

  • 28 December 2009 - 21:50

    Geertje:

    Lieve Hinke,

    Ik zal met veel belangstelling jou verslagen lezen.

    groetjes geertje

  • 29 December 2009 - 08:22

    Jantine:

    Hé Hinke!

    Leuk dat je een site hebt aangemaakt, kunnen we je volgen! En dat ga ik zeker doen! Zal ook vast wel jaloers worden haha! Het schiet al op, succes met de laatste voorbereidingen!

    Dikke tút, Jantine

  • 29 December 2009 - 08:30

    Marlinda:

    Hey tof man!

    Had wel eens van je ideen wat vernomen maar niet verwacht dat het echt zou gaan gebeuren... (net als dat we nog eens met zijn allen naar Afrika zouden......)
    Nou, heel veel plezier dan maar en ga je zeker volgen!

    Groetjes uit de polder!
    tût Marlin

  • 29 December 2009 - 09:31

    Willie:

    He Hinke,

    Wij vinden het hartstikke leuk om jou avonturen hier vanuit dit koude kikkerlandje te gaan volgen.Ik weet zeker dat jij je ontzettend gaat vermaken in AUSTRALIE!! maak er een super mooie reis van en geniet.

    Groetjes Thomas, Willie, Mark en Jurre

  • 29 December 2009 - 11:58

    Esther:

    Hinke,

    Nu gaat het toch echt gebeuren... Je dromen worden werkelijkheid... !!

    We gaan je zeker volgen via de site en we willen je een hele fijne reis toe wensen..!! Voorzichtig aan en geniet lekker!!

    Groetjes
    Edwin, Esther & Ryan

  • 29 December 2009 - 19:38

    Anja En Michel :

    Woehoeeeeeeeeeeeeee aftellen!!! Helemaal vet!!! Hinke natuurlijk gaan we je volgen ;) super cool!! Ik ben zo blij voor je en super trots!! Dikke tut

  • 29 December 2009 - 20:45

    Herman:

    He Hinke,

    Vanuit Makkum zal ik je avonturen zeker gaan volgens.


  • 30 December 2009 - 08:37

    Arjen:

    Hey Hinke, dit is geweldig dat je dit doet.
    Eindelijk!!! Je zal er nooit spijt van hebben. Ik kan het weten ;-).
    Ik zal je zeker op deze manier volgen.

    Groetjes en veel plezier

  • 01 Januari 2010 - 16:08

    Willem S:

    Veel succes Hinke! Lijkt mij ook wel eens iets dit.Neem je makr mee in je tas? :P

  • 02 Januari 2010 - 10:06

    Sietske :

    Postma!

    Ik fyn it sa stoer fan dy!!! Ik hoop dat it in hiele moaie tiid wurd en datst in soart leuke dingen meist belibje!

    Dikke tut

  • 04 Januari 2010 - 14:43

    Maria:

    Over een maandje zit je al in Sydney. Geweldig! Ik ben benieuwd naar je avonturen; veel plezier!

  • 11 Januari 2010 - 09:17

    Skoanmem:

    hoi hinke,
    wat een leuk en eerlijk verhaal,ik hoop dat je een waanzinnige tijd zult hebben.maak maar veel foto,s,films en hou contact met ons zodat we je kunnen volgen en zo toch een beetje bij ons bent. liefs s

  • 14 Januari 2010 - 15:12

    Gringa:

    Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor..
    Wat een ontzettend gave tijd ga jij tegemoet!!
    Leuk om je te volgen vanuit het koude Nederland..

    Leaffsss

  • 15 Januari 2010 - 22:36

    Marrit:

    heee zuss!

    ik hoop dat je veel plezier hebt daar.zal je natuurlijk wel missen! maar zal altijd je site blijven volgen..

    xx

  • 18 Januari 2010 - 11:27

    Lucy:

    Geweldich sa'n reis!!! We sille dy folgje, in protte wille tawinske, ek mei de foarberiedings!!!

    tutu

  • 20 Januari 2010 - 18:59

    Robin :

    Jooow Hinke! Heb me even aangemeld voor je emailalert :) Spannend!!!! Nog maar een kleine twee weken en dan zit je in de hitte :P

    Ik ga je volgen!

  • 25 Januari 2010 - 11:09

    Lidewij:

    Hoi Hinke,

    Naast het nieuws in info zal ik in het vervolg ook ff www.HinkeP checken voor spannende berichtjes. Heel veel plezier en groetjes!

  • 31 Januari 2010 - 11:16

    Ale&Willy+Kids:

    hoi Hinke,Bijna is het zover. Spannend hoor!
    Veel plezier down under en de groetjes aan Mark.

    Ale,Willy+ kids

  • 01 Februari 2010 - 18:33

    Wieke:

    Hinke, ik wens je een hele fijne reis toe en ik ga hier vaak kijken wie en wat je tegenkomt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hinke

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 26234

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 10 Februari 2016

Working Holiday visa Canada

10 Augustus 2014 - 05 September 2014

Droomreis door Canada

02 Februari 2010 - 30 April 2010

Mijn backpackavontuur

08 Mei 2005 - 09 Juli 2005

Stage in Londen

Landen bezocht: